pondělí 24. listopadu 2008

Jsem zpátky

Dnes v jednu hodinu ráno jsem se vrátil z téměř měsíční cesty po Jihoafrické Republice, takže tu začne "malý" seriál o zážitcích a místech v této nádherné zemi. Přivezl jsem si 14GB fotek a 4 hodiny videa. Včera jsem absolvoval celodenní let a všechny odbavovací a prohlížecí akce a kupodivu nejhorší zážitek mám z Kadaně. Když jsem v jednu hodinu ráno vystupoval z auta, tak se k nám přiřítilo policejní auto, vystoupil očividně špatně naladěný policista, svítil si na nás baterkou a velice nepříjemným hlasem vyzval řidiče aby mu předložil všechny doklady. Protože jsme se právě chystali vystupovat, tak jsme se odpoutali a dokazujte, že jste byli připoutaní:(. V tu chvíli vystoupil druhý strážník a na pokyn "Ty si vem toho spolujezdce!" jsem byl vyzván k legitimaci. Nastalo opisování občanek, dotazy odkud jedu apod. Vůbec nevím o co šlo, ale snad se chlapcům zvedlo sebevědomí. Řidič dostal dva body a pětset korun pokutu za nepřipoutání, aniž by si nechali vysvětlit, že jsme právě vystupovali, což s pasem není možné. Dejte pitomci uniformu...

0 Comments:

Okomentovat

<< Home