neděle 4. května 2008

Co mě dnes pobavilo?

Dnes jsem si převáděl svůj blog do formátu PDF, abych si ho nějak zazálohoval. Narazil jsem přitom na článek z března roku 2007, ve kterém jsem při procházce s ČSOP na Úhošť vyfotil pár cyklistů na stezce v přírodní rezervaci. Dnes se tu objevila úžasná reakce, nad kterou jsem se musel zasmát. Víte... anonymní reakce mají vždycky takovou sílu:) Tohle byl navíc očividně nějaký onteligent. No, jak se lidově říká - potrefená husa se vždycky ozve!:) Chtěl jsem Vám sem původně okopírovat tu reakci, ale raději se tam podívejte sami, protože nechci šířit vulgárnosti nějakého "anonymního drsňáka".

10 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Jojo, včera odpoledne se po Úhošti zase proháněl nějakej kokot na motorce a pod Úhoštěm(tí) další dva na čtyřkolkách. A bude hůř... :-(

pondělí, 05 května, 2008  
Blogger František Červený said...

Ani mi nemluv :-( Povolil bych odstřel, kdyby to bylo na mě... a to bys viděl, kolik by bylo lovců:)!

pondělí, 05 května, 2008  
Anonymous Anonymní said...

Ja nechapu proc ti vadi ze nekdo jezdi na kole na Uhosti, co tam asi tak znici,kdyz jezdi po ceste.Jako motorky to bych jeste pochopil ale kolo, to fakt nechapu.Je to sport a to ze nekdo pojede z Uhoste dolu po ceste absolutne nemuze nikomu ublizit .To ze tam vykaci pul lesa to ti nevadi???

pondělí, 05 května, 2008  
Blogger František Červený said...

Jednou tu nějaká pravidla jsou a je třeba je dodržovat. Přeci jen je to přírodní rezervace. Kdyby se na to koukal každý takhle, tak si všechno zničíme, protože "já tomu přeci pro jednou ublížit nemůžu, ne?!". Samozřejmě, že motorka zničí víc, a ještě víc pak blbec na čtyřkolce, který ji drží celou dobu pod plynem a hrabe, což ho hrozně baví. Kdyby tě někdo chytil na kole na stezce v Českém Švýcarsku nebo Bavorském lese (myslím samozřejmě pěší stezky v rezervaci, tedy mimo cyklostezek), tak by se s tebou také nebavil a věř mi, že pokuta je docela zajímavá. Chápu cyklistiku jako sport, sám jsem se jí docela dost věnoval (silniční cyklistice), ale ve chvíli, kdy se to změní na zábavu a opustíš ty zmiňované cesty a snažíš se někde skákat a ničit okolí, tak jsi na tom stejně jako ten motorkář. Jde ti jen o tvou zábavu, né o samotné okolí. Sám jezdím na motorce, ale netroufl bych si nikam mimo silnice či polní cesty, kde nic neničím. A ještě k tomu kácení stromů. S tím na Úhošti nesouhlasím, protože jsem některé z těch skupinek stromů měl rád, ale v nějaké hlavě se zrodil nápad odstranit nepůvodní porost a někdo to schválil. Je otázka, co je lepší. I když se mi kácení nelíbí, říkám si, že je to aspoň snaha o to, se o to místo nějak starat. Což tu v mnohých jiných příkladech chybí.

pondělí, 05 května, 2008  
Anonymous Anonymní said...

Kdyz uz mluvis o tve motorce jak ses teda dostal na polni cestu kde je zakaz motorovych vozidel(viz.tve foto)Sam to tam znam,jelikoz tam chodim denne se psem.Taky se radis mezi ty blbce?Snad si ji neprinesl na zadech?A to ze nekdo nejezdi jen na silnicich ,ale skace,vysvetli mi cim ublizuje te prirode,myslis tou pneumatikou,ze poskodi hlinu na zemi?A prosim te nesrovnavej Ceske Svycarsko s Uhostem,to je trochu jina liga ne?Co se tyce kaceni na Uhosti,podle meho nejde ani tak o zkrasleni jak nekdo tvrdi ale o pekny obchod se drevem. Mej se Dan

pondělí, 05 května, 2008  
Blogger 3COP said...

Ahoj. Teda četl jsem si ten příspěvek a přijde mi hodně nechutnej. S tím Úhoštěm máte pravdu, na kole jezdím dost a znám hodně kolařů. Když udělali kolem řeky cyklostezku tak proč jezdit na Úhošť ne ?! Je pravda, že tam bude jezdit jeden a za chvíli tam budou jezdit průvody kolařů. Jednou je to zakázené a basta. Ale to je taková česká nátura, pokoušet to a pak ještě nadávat, že je něco zakázané. Trénovat se může třeba na kopci za nemocnicí. No nějak jsem se rozkecal. Tak čau.

pondělí, 05 května, 2008  
Blogger Kuba said...

Já jezdím na krosové motorce pouze po trati a lidem to vadí taky...Prý to dělá velký hluk...Ale hluk dělá i spousta jiných věcí...myslím, že proti motorkám jsou lidé hodně zaujatí. Každopádně ale schvaluju odstřel motorkářů mimo vyznačené tratě, to se nedělá;)

pondělí, 05 května, 2008  
Blogger František Červený said...

Na trati je to v absolutním pořádku.. jsi jeden z mála... hluk bych vůbec neřešil.. libí se mi člověk, který nadává, že kolem hlučí motorka a pak celé odpoledne "tůruje" křovinořez a motorovou pilu na zahradě:-D

pondělí, 05 května, 2008  
Anonymous Anonymní said...

Kubo, Kubo, problém s tou tvojí tratí je hlavně ten, že vznikla načerno - když někdo rozjezdí kus pole (nebo třeba Úhoště, to máš fuk) a pak tam "trénuje" kdy se mu zachce, tak to ještě neznamená, že tím pádem neporušuje předpisy, vyhlášky a normy (hluk apod.), neškodí přírodě, nikoho neobtěžuje a že je všechno v pořádku. Obecní úřad se vám snažil vyhovět a určil dny a hodiny, kdy se tam smí trénovat - až je budete dodržovat, neřekne nikdo z vesnice ani popel, to mi věř.
Tak co, už si rozumíme? Není to o obtěžování nějakých zapšklých vesničanů, který vám nechtěj dopřát sportovního vyžití, ale spíš o vašem respektu a ohleduplnosti k nim i k zákonům...jenže lidi si bohužel často pletou demokracii s anarchií :-(

úterý, 06 května, 2008  
Anonymous Anonymní said...

Ahoj všem. Bydlel jsem v Místě několik let a dones tam mám spoustu kamarádů a půl rodiny. Na té dráze jsme jezdili už jako kluci. Je pravda že vedla trošku jinudy, ale byla tam. Nikdy jsem od nikoho místního neslyšel že by mu motorky tam jezdící vadily. Vím že jim vadilo když místní "motokrosaři" jezdily na dráhu přes vesnici na motorce, ale jinak......?!

sobota, 10 května, 2008  

Okomentovat

<< Home