neděle 25. března 2007

Hrozně mě to mrzí...

Pravidla?! Co to je?... jsem největší frajer, protože mám "skejťácké" oblečení a kolo na skákání, nic víc nepotřebuju...
Idiot číslo jedna (první příčku dostal, protože je očividně nejstarší a tudíž by i přes desítky jointů měsíčně měl být schopen aspoň náznaku uvažování... to jsem ho ale značně přecenil) "idiotův" kamarád
... a nakonec nejmladší - kamarád "idiotova kamaráda"
Přesně tuhle Cimrmanovu hlášku bych použil, kdybych strčil neukázněným jezdcům klacek do drátů. To jsem měl chuť udělat, když jsem je potkal na vrcholu Úhoště, která je národní přírodní rezervací a jako taková má i svůj řád. Stejně výstižná by byla i všem známá hláška - "Jelita si tady daly sraz". Stolová hora Úhošť patří k několika chráněným územím v našem okolí a díky jejímu vyhlášení přírodní rezervací se zde vyskytuje spousta zajímavé fauny i flóry. A pak si nějaký jedinec, zřejmě slabších rozumových dispozic, usmyslí, že si na tohle místo pojede zaskákat a zadovádět na svém kole. Pochopil bych to u třináctiletého kluka, ale několika sobotním jezdcům už bylo daleko více... je možné s tím něco udělat, než začnu s tím vrážením klacků do drátů a úmyslným vbíháním do cesty, které jsem zvolil jako taktiku i při sobotním focení?! A to se zatím nezmiňuji o idiotech (dlouho jsem váhal, ale napadala mě jen sprostá slovíčka a tohle bylo "nejslabší"), kteří sem vyjednou na své "krosce".
ODHALENI!!!
Na první fotce je Miroslav Vršek, na druhé Zdeněk Pravda a na třetí pak David Fišer! Když už je známe, tak by to chtělo nějaký exemplární postih nebo výstrahu, ne?!

7 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Pri mojom predposlednom výlete na Úhošť v čase posledného snehu som zažil niečo podstatne šokujúcejšie -aspoň pre mňa. Na začiatku náučnéhoho chodníka, skoro až hornú na planinu bolo okolie lesa podstane poznačené závodnou jazdou krosovej motorky, pochopiteľne s rozsiahlou eróziou povrchu. Bezohľadnosť idiotov zjavne nemá hranice. Inak vďaka za dobré tipy na výlety do okolia Kadane /nedávno som sa sem prisťahoval z Krušných hor/. Predpokladám, že pravdepodne ako rodák milujúci Kadaňsko všetko poznáš, ale ak by si mal záujem, napíšem ti zopár mojich tipov na zaujímavé miesta v priľahlých Krušných horách, ktoré mám ve%lmi rád. jursik@atlas.sk

úterý, 27 března, 2007  
Blogger František Červený said...

Ahoj,
přesně tak. Cyklisté jsou proti řádění krosových motorek a čtyřkolek ještě slabým čajem. Idiot je pro majitele krosové motorky nebo čtyřkolky, který ničí okolí ještě velice lichotivá přezdívka. V poslední době se to stalo trendem a já doufám, že se proti tomu zvedne i náležitá reakce a potrestání přistižených. Napíšu ti na mail kvůli těm zajímavým místům Krušných hor. Děkuji za přízeň a přeji pěkný den!
Fanda

úterý, 27 března, 2007  
Anonymous Anonymní said...

Fando, asi máš pravdu ohledně těch kol a motorek a tak, ale přeci... Není ta poznámka o "desítkách vyhulených jointů měsíčně" míněná trochu maloměstsky a předpojatě ... ? Myslíš, že ten, který má tento styl oblékání, prostě musí být zhulenec? Nevím, nevím, ale svou prudérností mi připomínáš mou prababičku ...

čtvrtek, 29 března, 2007  
Blogger František Červený said...

Terezko, dneska se i jako prababicka citim:), ale mas pravdu, mozna tech jointu nebudou desitky, proste jsem to zaokrouhlil:)Urcite ale aspon u jednoho z nich nebudu daleko od pravdy (s malym "p", abych neublizil tomu Zdenkovi Pravdovi:)!) Mozna muzu pusobit jako malomestak, ale bude to tim, ze se nechci stat tim modernim mladym clovekem, ktery marihuanu bere jako samozrejmost. Stejne tak chci hajit svoji "predpojatost", protoze jsem se tomuhle obdobi take nevyhnul. Jenze v dobe, kdy tu skateboarding bylo rebelstvi a my v tom hledali sport. Drtiva vetsina tech kluku dneska nezna nic jineho, nez cely vikend sedet po hospodach nebo na lavicce v parku ci skateparku s krabicovym vinem, kourit travu a predhanet se, kdo ma znackovejsi obleceni...Znam snad tri kluky dohromady, kteri tenhle sport delaji jako sport. (a nejde jen o skateboarding, ale i jezdeni na kolech nebo bruslich).

čtvrtek, 29 března, 2007  
Anonymous Anonymní said...

Pardon, taky kouřím občas trávu a přitom neničím přírodu (rozhodně ne vic než Ty, pokud vezmeme v úvahu ničení Země lidstvem obecně). Myslíš, že tyhle dvě věci je dobré spojovat? Mně to přijde jako pitomost.

středa, 04 dubna, 2007  
Blogger František Červený said...

Nespojuji je automaticky. Pouze s některými konkretnimi osobami. Mám spoustu kamarádů, kteří trávu kouří a ani já jsem se tomuhle období nevyhnul, takže netvrdím kouřit trávu=být špatný a ničit přírodu ;-)

čtvrtek, 05 dubna, 2007  
Anonymous Anonymní said...

vy pochcane ekologicke kundy.´nasrat vam a vasim matkam do huby a pak vas prinutit sezrat hovna z hoven ktere jsme vam nasrali do huby a pak byste to museli znova sezrat vy kundy,mate ppisek ve vagine.dvacet deka tocenaku do plavek

neděle, 04 května, 2008  

Okomentovat

<< Home