neděle 4. května 2008

Chomutovská věž

Dnes jsme si s Janičkou udělali odpočinkový den a vydali jsme se jen sehnat nějaké slušné boty, ve kterých bych pohodlně a bezpečně zvládl ujít zhruba 50km s krosnou na zádech(jedu příští týden na několikadenní pokračování v pochodu po Krušných hrách o kterém jsem Vám psal již minulý rok. Články o loňském třídenním čundru najdete zde). Po jejich sehnání jsme se vypravili na malou procházku po chomutovském městském parku a potom na zdejší náměstí. Tady jsme našli otevřenou věž a protože jsme na ní nikdy nebyli, tak jsme se rozhodli ji navštívit. Počasí k tomu bylo ideální. Škoda jen, že jsem si sebou dnes nevzal svůj foťáček, takže se musíte spokojit s fotkami z mobilu. Výhled z veže je příjemný. Výška není až taková a na ochozu je opravdu vysoké (až na můj vkus dost) zábradlí. Janička má strach z výšek. Přesto se odhodlala a obešla se mnou věž po ochozu celou dokola. Sice z toho mám ještě teď stopy nehtů na mé dlani, jak mě při tom křečovitě svírala, ale zvládla to:)
Vež na chomutovském náměstí

Pohled z věže na náměstí

Pohled z věže ke Krušným horám

Pohled z věže k chomutovskému gymnáziu

Zvon na věži

Hodinový stroj

0 Comments:

Okomentovat

<< Home