sobota 26. dubna 2008

Tobiášův vrch

Když jsme dnes s Janičkou bloumali po okolí, tak mě napadlo zajet k Jesenici, protože mě tu už delší dobu láká jedna rozhledna. Minulý rok jsem tu byl v létě a byla zavřená. Nemohl jsem nikde objevit její otevírací dobu. Dnes jsme se tam vypravili "na blind" a nebyli jsme jediní. Ale rozhledna byla zase zavřená. Strávil jsem tedy chvilku na netu a našel tenhle odkaz. Jak to tak vypadá, tak už se nahoru ani nepodívám. Hrozně mě to mrzí, protože odtud musí být parádní výhled.
Na návštěvníka tu čekají jen ostnaté dráty a zavřená branka...:(

3 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Ahoj, ty vrátka se dají přelézt.
Já jsem to tak udělal a ten výhled za to stojí :-)

čtvrtek, 01 května, 2008  
Blogger František Červený said...

neodvážil jsem se... nebo - já bych se odvážil, ale přítelkyně by nešla a po návratu by mě asi i zabila:-D

čtvrtek, 01 května, 2008  
Anonymous Anonymní said...

Když už jste byli na Tobiášově vrchu, mohli jste zkusit taky rozhlednu v Kryrech, moc hezká, a mívá i otevřeno :-)
Petr

pátek, 16 května, 2008  

Okomentovat

<< Home