sobota 3. května 2008

Grilování

Už několik dní s Janičkou plánujeme grilování a dnes se nám to konečně povedlo uskutečnit. Nenechali jsme se odradit ani chvilkovými přeháňkami a chladem, když zapadlo slunce. To Vám byla bašta. Hrozně rád vařím, takže jsem si to opravdu užíval:) Musím uznat, že je to po dlouhé době v klidu strávená část dne, za což se musím Janičce omluvit. Pořád ji nenechám vydechnout. Procestovala u ušlapala toho se mnou jen v tomhle roce už tolik, že byste tomu asi jen těžko uvěřili!
Hlídám klobásky:)

Hodila by se mi třetí ruka nebo pomoc... ale Janička je očividně zabraná do focení:)

Kontrola stavu:) Ta vůně mě k tomu grilu pořád lákala:)

2 Comments:

Blogger 3COP said...

Tedy ty se činíš, to je příspěvků, přehršel. Ale opět moc pěkné. Opravdu se nenudíš. Fotky se mi zase moc líbí. Už jsem si těl přidal do RSS a mám tě v merku. :-)

sobota, 03 května, 2008  
Blogger František Červený said...

Díky moc. Snažím se každý den něco přidat. Také dost brouzdám po okolí a cestuji, takže to zase není takový problém:) Budu rád, když si mě přidáš, stálé čtenáře mám nejraději:) motivuje mě to:)

neděle, 04 května, 2008  

Okomentovat

<< Home