sobota 26. dubna 2008

Hřbitov v Širokých Třebčicích

V loňském roce jsem slíbil pomoc Židovské obci v Teplicích s čištěním židovského hřbitova v Širokých Třebčicích. Pokud si vzpomínáte, tak k jednomu čištění a stavění náhrobků také došlo. Tenhle týden to je přesně rok a tak jsem napsal Tomášovi do Teplic, jestli se chystá opět přijet, nebo už je to jen na mě. Odpověděl mi, že mám volnou ruku a můžu konat. Kdyby mu to vyšlo, určitě rád přijede. V nejbližší době se tam proto chystám posekat trávu a nějaký ten přebytečný keř. Dnes jsme tot am s Janičkou tedy byli obhlédnout. Pokud se někdo z Vás hlásí jako dobrovolník, tak ho určitě uvítám, stačí mi napsat:)
No není to krása?!

Tenhle náhrobek mám nejraději

Tyhle jediné náhrobky tu stojí správně a není s nimi potřeba nic dělat... i tráva je kolem nich nižší než v okolí

0 Comments:

Okomentovat

<< Home