úterý 1. dubna 2008

Pracovna - foto na přání

Protože mě "Bjeta" požádala o fotografie pracovny, tak jsem udělal pár rychlých fotek mobilem a tady jsou:) Ještě není na podlaze přechodová lišta, namontovaný parapet a dřevěné žaluzie, ale kdybyste viděli tu hromadu krabic a věcí předtím:) Prakticky se do téhle místnosti nedalo vejít:) Uprostřed bude ještě v blízké budoucnosti sedací pytel, abych si mohl v něčem pohodlném číst, ale ještě nepřišel:(
Knihovnu už jsem tu asi někdy ukazoval. To byla hlavní podmínka pracovny, protože mám spoustu knih. Rozhodl jsem se tedy pro knihovnu přes celou jednu stěnu místnosti a navíc pro nástavce. Přestože vypadá dobře a pojme velké množství knih, tak už nyní řeším problém s nedostatkem místa, protože nových knih se rozhodně nevzdám:)

Tak tohle je pracovní koutek. musel jsem oželet svůj parádní velký stůl a vzít si maličký, abych ušetřil místo a dostal sem ještě nějaký prvek na dokumenty... chvilku mi to bylo líto, ale teď jsem spokojený.

Stolek vypadá jako malý, ale vejde se mi do něj 22" monitor (což jsem si musel raději v Ikee přeměřit, protože jsem tomu moc šancí nedával) a hlavne tiskárna. Už se mi také osvědčila magnetická tabule na kterou se dají psát poznámky fixem.

Původně jsem si myslel, že tenhle kout zůstane prázdný a u stěny bude stát jen stůl a kytary. Ale mám spoustu dokumentů a knih a neměl bych to kam urovnat... Nakonec jsem ale i s touhle variantou spokojený.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home