úterý 1. dubna 2008

Keška na Zlatníku

Dnes jsem se vypravil za keškou směrem k Žatci. Mám zde uloženou v navigaci kešku s názvem "Vrch Zlatník" a tak jsem se těšil na nějaký pěkný vrcholek na Žatecku, kterým si zpříjemním odpoledne a pokochám se pohledem do pro mě zatím neprobádané krajiny. Zlatník (244 m.n.m) se nachází uprostřed polí mezi Novým Sedlem a obcí Libočany. Po průjezdu Novým Sedlem jsem proto přejel na polní cestu a kolem (asi) věznice jsem pokračoval dál mezi pole. Hledal jsem očima nějaký vrchol či kopec a stále nic nepřicházelo, přestože už mi navigace ukazovala skoro cíl. Pak jsem ho objevil. Slovo vrch nemá se skutečností v terénu nic společného. Je to taková teréní vlnka s několika stromy, která je však zhruba o 5 vškových metrů výš než okolí. Aspoň z příjezdové strany. Ze strany druhé, tedy od Libočan už by to mohlo být i pozvolných 15m:) Keška mi dala docela zabrat, protože je zde víc míst k hledání a než jsem ji objevil (zcela náhodou, protože jsem na ní zastavil a ona zašustila igelitovým obalem), tak jsem našel jednu mrtvou ještěrku:) Také jsem jako vždy neodolal a vyšplhal se na zdejší posed. Když opomenu, že mě zklamal samotný kopec, tak je tu ale jinak docela pěkně. Ze Zlatníku je dobře vidět na nedaleký Žatec. V obci se pak nachází pěkný kostel.
Když odbočíte z hlavní silnice na Žatec, tak Vás tu čeká opravdu pohledný mostek s průjezdem

... a za mostkem se otevře nová krajina s pomalým sjezdem k Novému Sedlu

Na obzoru se to začalo černat a tak jsem rychle vyskočil z auta a pelášil na Zlatník hledat:)

Tak to je "vrch" Zlatník:)

Posed na Zlatníku

Ještěrka... já se jí nejdřív lekl, protože jsem šlápl těsně vedle ní, ale pak mě zarazilo, že se nelekla ona mě... neměla už důvod chudinka:(

Keška na Zlatníku


Pole v okolí rodí asi víc kamení... a nebo přes zimu kamení a přes sezónu cokoli jiného:)

0 Comments:

Okomentovat

<< Home