neděle 24. února 2008

První letošní projížďka

V pátek jsem se rozhodl nasednout na motorku a poprvé se trochu víc projet, protože se konečně oteplilo, přestože to dopoledne vypadalo na déšť. Pro první delší projížďku jsem si vybral prašnou cestu po zdejších výsypkách a spojil jsem to i s cestou do práce. Sice v pátek nepracuji, ale aspoň jsem měl nějaký cíl cesty tam. Cíl pro cestu zpátky byl lepší. Prohlédnout si rybníčky kolem cesty a hlavně prozkoumat možnosti jiné cesty směrem ke Kadani. Rybníčky jsou parádní, u jednoho z nich jsem si chvilku poseděl. S cestami je to horší. Zřejmě kvůli lidem vyvážejícím odpadky za město, byly veškeré možné cesty překopány a přehrazeny hlínou. Na to jsem si trošku zanadával, ale chápu to. Proč jsem to pochopil Vám vysvětlím v jednom z dalších článků. Odpoledne jsem se vydal do Chomutova pro nové pneumatiky na motorku. Před Yamahou jsem našel opravdu parádní vozítko. Tedy parádní pro zdatného lovce, který si sebou vozí v plastových obalech nejméně dvě pušky. Nevím ale, co by tu někdo lovil a tak nechápu smysl tohohle udělátka značky Yamaha.
Pohled z prašné cesty ke Kadani

Malá zastávka u jednoho z rybníčků

Vodní příkop

A odpoledne nastala servisní prohlídka... vyčistit filtry, svíčku a zkontrolovat olej...a těch plastů co je k tomu třeba sundat:(

Tak tohle vozítko by se hodilo někam do Afriky:) zdejší myslivci by zřejmě vozítko za cca 360.000,- moc nevyužili:)


6 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Nevím, školy nemám, ale ty příkopy tam budou možná i proto, že motorová vozidla holt patří na určitý druh komunikací a ne na lesní a polní cesty :-)
Zákaz vjezdu, závory ani příkopy tě evidentně neodradily a pěkně ses projel, tak si tak říkám, proč ses tu kdysi tak divil těm magorům, co jezdili na kolech po Úhošti? ;-)

pondělí, 25 února, 2008  
Blogger František Červený said...

Protože Úhošť je přírodní rezervace;-)Na silnici nebo polní cestě mi motorky nevadí, ale odsuzuji ježdění po lese, v rezervacích, stezkách pro pěší, cyklotrasách apod.;-) Kromě zmiňovaných je tu ale spousta širokých prašných i asfaltových cest, kde se dá jezdit, nikomu nepřekážíš a hlavně nic neničíš;-)Pak je tu ještě podstatný rozdíl v tom, jestli jedeš na motorce nebo čtyřkolce, která svými pneumatikami potrhá šílené množství půdy pod sebou:( Nemám motorku proto, abych někde skákal, zkoušel na ní řádit v terénu a ničit pěšiny. Chci se projet a něco vidět. Všechno vrámci bezpečí mého a bezpečí pro okolí.

pondělí, 25 února, 2008  
Anonymous Anonymní said...

Ale no tak, Fanouši, promiň mi tohle extrémní přirovnání, ale když jeden člověk krade "jenom trošku" a jinej tuneluje ve velkým, tak i když každej z nich škodí v jiným rozsahu, oba jsou to zloději...nebo se pletu? ;-)
Abysme si rozuměli - ani já nejsem žádnej svatoušek a všechny tvoje argumenty beru, ale oni se netýkaj podstaty věci. Veřejně kritizuju jenom to, co sám nedělám, protože jinak se může stát, že mi to pak někdo rád "připomene"...no a když to sám dělám, tak se potom nedivim tomu, že se mi v tom někdo jinej snaží zabránit :-)

úterý, 26 února, 2008  
Blogger František Červený said...

Vždyť já teké nic nepopírám:)Jen jsem poukázal na to, že vím, kde jsou hranice a kam nesmím zajít, protože to sám kritizuju;)že veřejně kritizuju chování některých motorkářů neznamená, že nemůžu jezdit na motorce.Stejně jako třeba řidič auta nadává na zavodníky kolem sebe a přesto jezdí autem:))

úterý, 26 února, 2008  
Anonymous Anonymní said...

Co si to jednou říkal, když jsme šli okolo pole směrem zadem na Klášterec a slyšel si motorku? Něco o debílcích, které nesnášíš? Tak nějak to bylo? Taky je tam "jen prašná cesta, kde nikomu nevadí," ne?

úterý, 26 února, 2008  
Blogger František Červený said...

I ty, Brute?!:-D Ano, protože cesta po které jsme šli je značená turistická trasa a tam motorka opravdu nemá co dělat;)Chápu Vás oba, vím, co tím chcete říct, ale stojím si za svým, protože všechno má nějaká pravidla a já nadávám na ty, kteří překračují tu hranici. To je třeba příklad mého nadávání na motorkáře, kterého jsem měl vyfoceného v jednom z článků o šumné - nahoru vede turistická stezka a on si tam vyjede na motorce... dole ji přitom může pohodlně zaparkovat, zamknout a nahoře je pěšky za 10minut. jestli ale někdo jezdí na cestě v polích, nepoužívaných asfaltkách apod., tak nikoho neohrožuje a ničemu nepřekáží. Nesmí přitom ale drancovat přírodu.

středa, 27 února, 2008  

Okomentovat

<< Home