sobota 16. února 2008

Kormorán velký

Dnes jsem se jako každý víkend vydal ráno na ryby. Nic nebralo, byla zima a většina vody byla pokrytá ledem. Vyzkoušel jsem celkem tři stanoviště a na posledním jsem se setkal s kormorány. Bylo to na břehu stezky podél Želinského meandru, zhruba v polovině cesty mezi přečerpávací stanicí a vodní elektrárnou. Nejřív jsem zahlédl jen pár volavek, ale pak se nad řekou objevili tihle krasavci a za chvíli jimi byly posety stromy na protějším břehu. Bohužel je řeka v tomto místě široká zhruba 40m a tak nebylo možné pořídit lepší snímky. Jako rybář bych asi měl nadávat, ale jako člen ČSOP je vidím moc rád. V minulém roce jsem je viděl nedaleko Zásady a tak se v nejbližší době zkusím vypravit i tam, jestli jsou zde už i letos.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home