středa 30. ledna 2008

Napříč dvěma kraji a třemi okresy

Dnes jsem měl volno. Dopoledne jsem strávil v Karlových Varech a na finančním úřadě, ale odpoledne jsme se s Janičkou rozhodli pro výlet. Nejdřív jsem jen jednoduše ujížděl kamkoli cesta vedla, ale nakonec jsem se rozhodl jet do překrásné obce Valeč. Zvlášní je, že aby sem člověk dojel, musí přejet podle cedulí velký kus země:) Cestou totiž nejen přejedete z Ústeckého do Karlovarského kraje, ale také minete cedule s okresy Chomutov, Louny a Karlovy Vary:) Dost jsem o tomhle místě slyšel, ale ještě nikdy jsem tu nebyl. O to víc jsem byl překvapen realitou. Valeč je krásné místečko "na konci světa"... cesta od Podbořan totiž opravdu spíš připomíná cestování zapomenutým krajem. Ve Valči se všude rekonstruuje a je to dobře. Největší péči by si měl jistě zasloužit kostel nad obcí, jehož střecha se již nového pláště dočkala a nyní probíhá jeho statické zajišťování. Park jsme prošli docela rychle, venku byla zima a bez zeleně je park na procházení příliš smutný. Kromě toho, že se mi obec, jak jsem již řekl, velice zalíbila, jsem byl překvapený ještě něčím. Totiž zdejším "trhem". Pokud se to tak tedy dá nazvat. Když jsem totiž parkoval u kostela, tak zde stál stříbrný Golf ze kterého jeho majitel vytáhl plachtu a na ní skládal spoustu oblečení. V ten moment se z okolních domů a paneláčků začaly trousit první dámy a za chvilku každá z nich klečela okolo plachty a přehrabovali se hadříky:) To jsem ještě neviděl. Na jaře se sem určitě znovu vypravím. Park musí v barvách jara vypadat úžasně. A tady jsou zase fotečky z mobilu. Poslední dobou s ním jen fotím... chudák baterka - každý den ji skoro vybiji:)
Příjezd s krásným pohledem na zámek

Trh s oblečením:)

Informační cedule u kostela

... a že kostel už údržbu vážně potřebuje!

Tenhle skleníček se mi líbí
Informace u vstupní brány do parku

Zámek z parku

Hotel v parku

Pod zámkem při odchodu

0 Comments:

Okomentovat

<< Home