pondělí 28. ledna 2008

Eurosong 2008

V sobotu jsem měl to "štěstí" sledovat přímý přenos ze soutěže o naší hvězdu pro letošní Eurosong. Byla to hrůza. Věřím, nebo se aspoň snažím věřit, že polovinu těch strašných písní měla na svědomí špatně nastavená aparatura a šílená kvalita přenosu a že diváci v sále si tedy jednotlivé písničky vychutnali daleko lépe. Po pro mě jasně odepsaných interpretech, jakými byl pro mě příliš "timberlakeovský" Sámer, příliš folklórní Čechomor, příliš seběvědomá L.B.P nebo příliš jednoduchá Kerndlová, mě mile překvapilo seskupení Gipsy.cz a nemile překvapila kvalita vystoupení mnou jinak oblíbené kapely Temperamento. Dana Nekonečného nemusím asi komentovat, to byla třešnička na dortu a ačkoli bych ho nikam neposílal, tak je jasné, že s ním je aspoň zábava. Za poslechu absolutní jedničky toho večera, tedy nesoutěžní kapely Elán, jsem si říkal, že pokud lidé mají rozum, tak asimusí po vyslechnutí všech těch písní poslat hlas buďto kapele Gipsy.cz nebo Nekonečnému. Výsledek byl ale ohromující. Vyhrála písnička, kterou bych si nepusil ani v krajním zoufalství a interpretka, kterou celý rok není nikde slyšet... snad jí vážně pomohly ty bílé kalhotky, ale nemyslím si, že by mohly nahradit to kdákání a absolutně nezajímavou písničku... přikláním se na stranu názorů, které se objevili asi hned po titulcích pořadu a to k těm, že s hlasováním asi není něco v pořádku. Škoda, že Česká televize odmítá zveřejnit výsledky...

2 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Nevím, jak tobě...ale mně tedy Terezka doslova vyrazila dech :o) vystoupením a hlavně vítězstvím :-D

úterý, 29 ledna, 2008  
Blogger J-Lo said...

Já jsem se o té písničce dozvěděl až z novin, tak jsem si ji pustil a už se ani nestydím, že jsem interpretku neznal... 80. léta, Sandra a Samantha Fox, kupoval jsem si tehdy jejich fotky v maringotkách u kolotočů... že by se tahle kultura měla vrátit? Ona tady spíš stále dříme, jak se tak rozhlížím po vkusu českého průměru... ovšem za sebe mohu říct, že ji do Kadaně zvát nebudu, tu slečnu ani tu kulturu...

středa, 30 ledna, 2008  

Okomentovat

<< Home