středa 30. ledna 2008

Vzpomínání

V úterý dopoledne jsem jel shánět nějaké náhradní díly na traktor, protože firemní nákupčí byl vytížený a mechanici v dílně bez nich stáli. Tak jsem se vydal do Měcholup za Žatcem. Na tuhle vesnici mám spoustu vzpomínek, protože jsem zde strávil jedny celé prázdniny prací se sádrokartonářskou firmou na rekonstrukci zdejšího zámečku, ze kterého je dnes základní a pomocná škola. Už jsem to tu málem nepoznal a tak jsem po zakoupení všech náhradních dílů nechal stát auto uprostřed obce a vydal se na procházku a obhlídku:) Říčka Blšanka je krásná a obec se snaží vypadat k světu, což se jí opravdu daří. Hned bych se sem na pár týdnů vrátil a klidně bych přitom zase od rána do večera montoval sádrokarton a vysedával v zahradě zámečku...

0 Comments:

Okomentovat

<< Home