neděle 20. ledna 2008

Konec rybářského víkendu

Víkend máme za sebou a s ním zmizely i tři rybářské dny volna:) Dnes jsem vyrazil na ryby jen dopoledne, abychom mohli odpoledne s Janičkou vyrazit do Varů a omrknout obchody. Na "oku" jsem byl celé dopoledne sám a tak jsem si ho krásně obešel a zkusil chytání ze všech možných míst (což se mi vyplatilo, protože jsem aspoň našel několik nádherných krtinců, jejichž parádně černou a čistou hlínu jsem potřeboval sehnat jako přísadu do návnady... už se mi suší pěkně přesetá doma v kyblíku:)). Všude to bralo a to opravdu hodně, protože za dopoledne se mi podařilo vytáhnout (a samozřejmě zase pustit) 57 ouklejí, 22 plotiček, jednoho okouna a krátce před obědem jsem ulovil i "zlatou rybku"... tedy perlína. Tenhle víkend byl opravdu velice úspěšný:) Tím končí pro tentokrát zprávy od vody s chytáním na plavanou a příště se tu objeví několik článků o tom, jak jsem se učil (nebo spíš začnu učit) muškařit. Zítra si totiž jedu koupit vše potřebné a pokusím se dostat do tajů toho překrásného druhu rybaření. Už jako malého kluka mě vždycky fascinovali ti chlapíci stojící někde v proudu v broďákách, kteří nad sebou točili celé metry šňůry a pak ji krásně ladně pokládali na vodu...
Dva takovéhle prcky se mi podařilo ulovit na potoce nad "okem"... jen nemám ponětí, co měli v plánu s těmi velkými červy z mého háčku:)
Jediný okoun dnešního dne

A nakonec ještě zlatá rybka - perlín s krásně červenými ploutvičkami:)

0 Comments:

Okomentovat

<< Home