pátek 18. ledna 2008

Poprvé na rybách v tomto roce

Dnes jsem vstal v půl sedmé ráno, pustil jsem se do míchání návnady a také do vlastní snídaně a horkého čaje. Na ryby jsem se vážně těšil! Volný den, slunce na obzoru a klid u vody. Po hodině chytání, kdy jsem stačil sotva navnadit, připravit vše potřebné a několikrát nahodit, se u břehu objevil porybný. Takže nejen první letošní chytání, ale i první kontrola:) Tonda, jak se mi později představil, pak nakonec papíry vidět nechtěl a prostál se mnou necelou hodinku na břehu. V devět se objevily plotičky. Během půl hodinky jsem jich vytáhl (a zase pustil) 12. Byly malé, mezi 10 až 25 cm. Pak nastala asi půlhodinová pauza v záběrech, kterou jsem strávil pozorováním nádherného ledňáčka, který lovil rybky na protějším břehu. Po desáté hodině se probudily dravější ryby, což mi naznačil překrásný asi 30 centimetrový pstruh, za kterým se mi podařilo vytáhnout 14 okounů. Ti byli také různě velcí, mezi 8 - 20 cm. Nakonec jsem chytil dva větší tlouště a tím jsem se přiblížil k času oběda. První chytání se tedy víc než povedlo... snad to tak bude po celý rok:) A nakonec pár fotek z mobilu:)

0 Comments:

Okomentovat

<< Home