středa 16. ledna 2008

Připraven na pátek

Hladina je klidná a nezamrzlá, jenom čeká na mě:)

Dámy a pánové. sledujete nejlepší borce ve své váhové kategorii... již v pátek se několik vyvolených pokusí pokořit světový rekord ve freedivingu!

Dokonce i práce na loďce se hýbou a dnes jsem náhodou objevil, že se mi již na dílně dělají nové kotvy

šikovní klucíííí:)

V pátek vyrazím letos poprvé na ryby:) Chystám se na tlouště nebo okouny, takže jsem převázal pruty a zjemnil háčky i vlasce. Dnes jsem sháněl kukuřičný šrot, kterého jsem nakonec sehnal celý 25kg pytel a podobné věcičky na návnadu a v pátek ráno ze všech těch dobrot namíchám parádní vnadidlo:) červíci už vesele skotačí v krabičce v lednici a jako specialitu pátečního rána jsem milým tlouštíkům připravil parádní drůběží játra. Zítřek bych nejraději celý prospal, abych se probudil do krásného pátečního rána a ujížděl s pruty ven... místo jsem dnes zkontroloval, žádná zamrzlá hladina se nekonná, nezbývá než se těšit....

0 Comments:

Okomentovat

<< Home