středa 19. září 2007

Taxikář

Hrozně rád jezdím v noci autem. Silnice nejsou tak narvané, okolo není tolik vidět a tak se člověk může soustředit jen na tu jízdu. Dnes mi zavolala Eva, že přijede z Bratislavy do Prahy a už jí do Kadaně nic nejede a nemá nikoho, kdo by ji dovezl domů. Já program na noc neměl a tak jsem kývl. Cestu do Prahy mám asi nejraději:) Kolem půl osmé je ale ještě provoz:( Proto jsem si užil až cestu zpátky. Ve 21:20 jsem se s Evou setkal na metru ve stanici Zličín u Metropole a ve 22:25 už jsem usedal v Kadani ve svém bytečku k počítači:) Zítra, až projedu podle zvyku počítač v autě a dojedu k údajům o spotřebě, budu patrně potřebovat umělé dýchání:)

3 Comments:

Blogger Ladislav Bittner said...

Tomu nerozumím. Sám s cizí ženou ve vlastním autě a ty jedeš jako o závod. Copak nevíš, že v takových situacích se VŽDYCKY vyskytne nečekaná technická závada, pro jejíž odstranění je nutno sjet z hlavní silnice?

Laco

čtvrtek, 20 září, 2007  
Blogger František Červený said...

Sakra... u Škodovek se vyskytuji nečekané technické závady?:) Ještě, že jsem si to nekoupil:)Celý den jsem natahoval lepidlem stěny a jediné, na co jsem v tom autě myslel, byla sprcha a postel:)Až mi příště Eva zavolá, tak jí řeknu, že nemám čas, ale mám jednoho kamaráda a ten určitě rád pojede, co ty na to?:)

čtvrtek, 20 září, 2007  
Blogger Ladislav Bittner said...

Souhlasím, že u Škodovky by E. byla technická závada podezřelá, ale u Renaulta by jí to přišlo normální.

Příště E. klidně odvezu, ale ať se připraví na to, že doma nebude tak rychle jako s Tebou.

Laco

pátek, 21 září, 2007  

Okomentovat

<< Home