pondělí 17. září 2007

Pracovní dovolená

Já v monterkách... tuhle fotku si někam uložte, to se tak často nevidí:)

Jádro už je pěkně načnuté:)... pootevřené jako konzerva... zítra mu dávám tak 20 minut života:)

Dnes nastal první den mé dovolené a ten jsem si zarezervoval pro věhání po úřadech a vyřizování stavebního povolení na můj nový byteček. Už asi měsíc lítám a sháním všechna potřebná povolení, čekám na vyjádření a všechno se protahuje. Dnes jsem si řekl, že když to dobře dopadne, tak mi úřad vydá povolení do 14ti dní a já začnu až na začátku října:( Pak by mi zbýval jen měsíc na celou rekonstrukci a nastěhování, což není mnoho. K mému překvapení (a také značné zlosti) mi dnes pracovník stavebního úřadu sdělil: "Víte, pane Červený, mi jsme se tu minulý týden domluvili, že budeme tyhle rekonstrukce už dělat jenom na ohlášení". Ano, uznávám, je to paráda. Na místě jsem popsal pár pár papírů a podal ohlášení a můžu hned začít (což se také stalo), ale na druhou stranu - měsíc jsem se stresoval a sháněl vyjádření a posudky... to naštve! Už mohlo být hotovo... no nic:)

2 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Rozená fotografka :o)

pondělí, 17 září, 2007  
Blogger František Červený said...

Šikovná, přiznávám:-P

pondělí, 17 září, 2007  

Okomentovat

<< Home