úterý 11. září 2007

Krasavec

Kdybyste mi chtěli udělat radost k narozeninám, tak máte do dubna čas a tohle by mi opravdu tu radost udělalo:))))
V pátek jsme v Praze před Metropolí viděli nasedat nějakého chlapíka do tmavě šedého Lamborghini Gallardo. Řekl jsem tehdy Janičce, že bych dokázal sumu, kterou stojí tohle auto, investovat rozumněji. Ano, dokázal... ale přiznávám, že jsem jenom chlap:) Kdybych měl dům s velkou zahradou a krytým bazénem, chatu na francouzské riviéře, solidně fungující firmu a nevěděl, kam s penězi, tak bych si kromě Jaguára jedno Lamborghini asi pořídil:) Bylo by to asi Gallardo Superleggera... jeho cena není tak vysoká (asi 192.000 Euro, tedy necelých šest milionů Kč)... je to dravec... ale krááásný dravec... chtěl bych ho jen na pár měsíců na zkoušku... jinak je nepraktické, nepohodlné, hlučné, žere 17 litrů benzínu a nebudu ani mluvit o výši pojistky:)

4 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Bohužel, tomu chlapikovi už nic jiného nezbývalo, než si pořídit takové žihadlo...nic jiného totiž ani nabídnout nemohl. Bohudík za všechny druhy zlatokopek, díky kterým mají šanci i ti "méně obdaření" :o)

středa, 12 září, 2007  
Blogger František Červený said...

Chlapíka jsem si bohužel neprohlížel:)

středa, 12 září, 2007  
Anonymous Anonymní said...

Chyba...vidíš, jak si nezkušená mladá zlatokopka...na to musíš mít oko :o)

středa, 12 září, 2007  
Blogger Ladislav Bittner said...

"Řekl jsem tehdy Janičce, že bych dokázal sumu, kterou stojí tohle auto, investovat rozumněji."

Fando, proboha, tohle už NIKDY neříkej. Nákup auta není INVESTICE, nákupem auta si člověk dělá RADOST!

pátek, 14 září, 2007  

Okomentovat

<< Home