úterý 11. září 2007

Parkování

Pracuji od 7 ráno do 7 večer a tím pádem se vracím domů později než všichni obyvatelé těch posledních 4 paneláčků, které spojují dvě parkoviště. A tím nastvává můj každodenní problém s parkováním. Už jsem si zvykl parkovat leckde a občas při odchodu od auta skoro pláču, když vidím, kde musí celou noc stát:) Také jsem si už zvykl na to, že někteří lidé si myslí, že jejich auto je právě to, které má někdo zájem odcizit a proto ho musí zaparkovt za každou cenu přímo pod okno. Z pravidla to bývají ty nejstarší vozy v okolí. Největším příkladem je asi můj soused z přízemí, který vlastní 10 let starého Scénica v bílé barvě. Na parkovišti si nechal vyznačit stání pro invalidy (zatím nevím proč, protože mi všichni z jejich rodiny připadají docela čiperní). Toto stání je ale od našeho vchodu celých 25 m. Pán tak na své auto nevidí a proto parkuje zcela jinde. Nezajímá ho, že tím pádem je jeho místo nevyužité a naopak zabírá místo někomu jinému. Jednou jsem se dokonce rozhodl zaparkovat na místě pod oknem, kde u obrubníku postávala manželka tohoto souseda a když jsem vystoupil, tak mi sdělila, jestli bych nemohl zaparkovat jinde, že manžel šel jenom pro auto a ona mu tam drží místo. Manžel si šel pro auto na své soukromé stání pro invalidy. Mě by ale zajímalo, jestli se s tímhle dá něco dělat. Kdybych si asi zaparkoval auto na jeho vyznačeném místě, tak bych své auto určitě hledal na sběrném parkovišti technických služeb. Před týdnem se nám na parkovišti objevil další vůz. Vzhledem ke značce a stáří vozu bych si dokázal i typnout přibližný vzhled majitele, ale to nechme stranou. Toto vozidlo nemělo jedno kolo a stálo na heveru. Říkal jsem si, že někdo asi píchnul, postavil to tu a až si donese náhradní kolo, tak zase zmizí. Už je to týden. Dnes jsem byl zvědavý a šel blíž. Auto nemá nejen kolo, ale chybí mu i zadní brzdový kotouč, takže hádám, že tam bude stát ještě dlouho. Také je možnost, že tam bude stát už pořád... a to nemluvím o tom, že to auto není nijak jinak zajištěné, než tím heverem, který mám ve voze také a pokaždé, když ho používám, tak se bojím, že mi auto spadne... kdy spadne to na parkovišti, to vážně nevím... takže by mě zajímalo, jestli jde něco dělat i s tímhle. Takhle by si mohl totiž "opravovat" auto každý a už by nemělo ani cenu hledat místo k parkování.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home