úterý 18. září 2007

Hotovo, stavba může začít:)

Dnes jsem na bytě (částečně s tátou, strejdou a bratrancem) udělal obrovský kus práce. Celé jádro je pryč a zmizel i téměř veškerý nepořádek z ostatních místností. Ty už zbývá jen vyštukovat, položit podlahu a rozvest elektriku v lištách, přimontovat parapety a zařídit. Nové jádro už se může začít zdít. Mám už koupené luxfery, ale k mému překvapení mi dnes v největších stavebninách v Kadani řekli, že Ytong prostě skladem nemají... to je úroveň. Zítra mě tedy čeká shánění tvárnic, abych mohl začít zdít, polystyrenu do podlahy a také materiálu pro přepojení vody, kanalizace a plynu... sice je to ještě dost práce, ale tím, že jsem dnes opouštěl byt bez starého jádra, se do mě vlila nová energie, protože vidím, že konec možná není až tak daleko:)
Takhle to tu vypadalo ještě po obědě...

A takhle po páté hodině:)

Sláva, začne pořádná práce:)!

0 Comments:

Okomentovat

<< Home