pátek 18. května 2007

Proč stále příroda?

Dnes se mě jeden kamarád ptal, proč poslední dobou na blogu ukazuji jen přírodu a zvířata. Možná si tuhle otázku položilo už více lidí, a tak bych Vám to měl objasnit. Není to proto, že bych poslední dobou fotil jen zvířata - fotím pořád a všechno. Také jsem nepřestal jezdit na výlety - bez toho bych nemohl fungovat. Ale zamýšlel jsem se jednoho dne nad tím, že jsem vlastně ještě nikdy nikoho nepotkal během mého focení přírody. Pokaždé jsem tam celé hodiny jen já a příroda kolem mě. Tak mě napadlo, že by nebylo marné Vám přinášet obrázky zvířat, které se pohybují v našem okolí. Myslím si totiž, že si jen málo z Vás najde několik hodin času a jako já vysedává někde v přírodě. Většina lidí se spokojí s procházkou po městě nebo blízkém okolí. Snad je to tedy dost pochopitelné a udělá Vám to radost, stejně jako mě, když sedím celé hodiny v tom klidu někde v trávě pod stromem:)

0 Comments:

Okomentovat

<< Home