čtvrtek 17. května 2007

Víkend začíná

V pátek nepracuji a tak mi začíná víkend. Na tenhle se těším obzvlášť. V týdnu mi dorazil nový objektiv, který jsem si pořídil na focení zvěře, a tak ho tenhle víkend podrobím zkoušce. Bohužel mi zatím nedorazil "fotokryt", takže se budu muset ukrývat v mokré trávě. Malou přípravu jsem podnikl již dnes. Včera jsem si zjistil v kolik hodin vychází slunce (zde) a v 5 hodin ráno jsem šel obhlédnout místo pro focení. Zajímal mě pohyb zvěře, možnosti úkrytu a další podrobnosti. Do půl sedmé jsem chodil po okolí Vinařského rybníka a pak jsem jel do práce. Zítra ve stejnou dobu tam jedu fotit. To je ale teprve začátek víkendu. V sobotu a neděli mě čeká dopolední kroužkování ptáků s ČSOP Kadaň. O všem se ale dozvíte příště...

0 Comments:

Okomentovat

<< Home