středa 16. května 2007

Poprvé první

Má reakce...
... a výsledné bodování.

Dnes jsem si jako každé ráno udělal v práci snídani, přečetl si "papírové" noviny a pustil jsem se do novin internetových. Mezi prvními jsem navštívil článek s názvem "Školačka žaluje učitelku kvůli Zkrocené hoře". Vím, že se jedná film o složitém vztahu homosexuálního páru a slyšel jsem na něj zatím samou chválu. Nejsem proti homosexuálům, nic mi nedělají, nijak mě neomezují a mají stejná práva jako já. Postupoval jsem asi jako každý, kdo čte novinky na seznamu...prostě prolítnete článek a honem do diskuze se zvědavostí, jaké názory bodují:)) a neříkejte mi, že to neděláte! Hned mi bylo jasné, že se v diskuzi sejde parta lidí, která homosexualitu nezkousla a budou zde šířit "osvětu". Přidal jsem svůj názor na nejvíce bodovaný názor a odešel jsem...k mému údivu se stal můj názor po celém dni nejvíce bodovaným...JSEM VÍTĚZ!!! A kromě toho jsem rád, že zvítezil rozumný názor:)

0 Comments:

Okomentovat

<< Home