úterý 14. února 2006

Po Kadani II


Dnes vám přináším dalších pár fotek ze sbírky mých kadaňských "fotopohledů". Jak sami vidíte, je na nich pohled na Doupovské hory, kadaňská rozhledna a křižovatka ulic Lázeňská a V zahrádkách u řeky. Obloha nám konečně poslední dobou ukazuje svou pravou tvář, mraky jsou někde schované, takže to je ta pravá chvilka pro focení. Snad se mi poštěstí a během několika dní nafotím dalších pár kousků jako studií pro zmiňovanou výstavu.
Včera večer jsem ležel v prvních dvou číslech Divadelních novin, ale o tom až jindy a také jsem vyčistil dýmku, kterou jsem si koupil ve starožitnictví. Řeknu vám - vypadá, že je jí tak dvacet až třicet let, předpokládám, že už jí v té době někdo čistil, ale ty usazeniny, co jsem z ní včera vyčistil já! Nezávidím kuřákovi a jsem rád, že tomuhle nešvaru nepodléhám...

0 Comments:

Okomentovat

<< Home