úterý 30. prosince 2008

Připraven na nový rok

Zítra tu máme konec letošního roku a mě se dnes povedlo dodělat většinu prací na úlech do příštího roku. Potřeboval jsem dva nové úly, které bych postavil k rybníčku, kde už jsem jim našel místečko. Celé dopoledne jsem dnes stloukal rámky. Venku bylo -5°C a tak jsem musel v truhlárničce pořádně přikládat do kamen, abych tam udržel aspoň 10°C nad nulou:) Skončil jsem tedy s největší částí přípravy na nový rok a zítra se můžeme s Janičkou v klidu vydat na běžky. Chceme prozkoumat trasy kolem Božího Daru a určitě Vám o tom ještě zítra napíšu. Držte nám palce, protože já si běžky pořídil před cestou do Afriky a stál jsem na nich jednou asi před 11 lety a Janička na nich stála také jen jednou na škole:) Rozhodě to bude dost zábavné:)
Mé dva nové Langstrothy, které v červnu, až dorazí nové oddělky, postavím k rybníčku:)

Ještě je ale musím až se trošku oteplí natřít:)

Má dnešní práce v truhlárně byla dost jednotvárná... jeden rámek za druhým

První hromádka hotová... už jen třikrát tolik a je připraveno do nových úlů

0 Comments:

Okomentovat

<< Home