pátek 11. července 2008

Zoo Plzeň

Dnes jsem si zajel objednat do Plzně objektivy, které mi snad do konce příštího týdne doputují z Japonska. Už se chystám si je pořídit asi dva roky a konečně se mi povedlo je sehnat za velice dobrou cenu. Zatím co u nás se ceny kvalitních "skleněných" objektivů se stabilizátorem od Canona pohybují kolem 50 tisíc a výše, tak v japonských obchodech se pohybujete v řádu o 15-20 tisíc níž. Poslední dobou si téměř každý fotograf pořizuje svou výbavu v Americe (ta je zásobována právě Japonskem) nebo v nějakém jiném zahraničním státě. Za stejné peníze tak získáte mnohem více vybavení. To by bylo k objektivům a teď zpátky do Plzně. Když už jsme se tam s Janičkou vydali, tak jsme se rozhodli navštívit plzeňskou zoo. Já tu nikdy nebyl a Janička tu byla naposledy jako malé dítě, takže si to tu nepamatovala. Zoo mě opravdu překvapila. Nejen, že nabízí návštěvníkům spoustu zajímavých zvířat, ale zároveň i veškerá zeleň v parku je pojata jako ukázka různých keřů, květin, skalniček i kaktusů, takže když procházíte mezi výběhy, tak se můžete kochat překrásnými skalkami, záhony a zákoutími s rybníčky a potoky. To se tu opravdu povedlo.
Malá zelená ještěrka.. ale nevím jak se jmenuje:)

Tenhle lemur měl jiné oči než ostatní... žádná oranžová barva...

... ale byl zvědavý, stejně jako všichni ostatní:)

Další "ještěrka"

Zvědavě mě pozoruje... škoda, že mezi námi bylo v takovém ošklivém úhlu to zapatlané sklo:(

"Nazdar, lemure! No nazdar, chlape!":)

"Máma sice žere ty svoje červy, ale já si tě, ty ošklivej chlapíku s foťákem, pořád hlídám!"

Kuk:)

Tohohle chlapíka jsem probudil, ale přesto se pokusil o malý úsměv:)

Tučnák si na chvilku odskočil za stromeček:)

Na tyhle krále oblohy jsem se těšil ze všech zvířat nejvíc

To je ale krasavec

No není nádherný?! Seděl jsem od něho asi metr a díval se na něj... mezi námi nic nebylo a on byl docela klidný... kdybych natáhl ruku, tak mě asi ošklivě sekne zobákem:)

Dravci jsou nádherní

0 Comments:

Okomentovat

<< Home