úterý 1. července 2008

Nechcete jet do Afriky?

foto: www.poafrice.cz
Již na začátku tohoto roku jsem měl v plánu jet s kamarády do Afriky. Hlavně kvůli focení. Únorová cesta mi ale nevyšla. Před dvěma týdny jsem však dostal druhou šanci a asi na ni kývnu, protože tenhle překrásný kontinent mě velice láká a nejen jako fotografa. O plánované cestě se můžete něco dozvědět zde a kdyby se Vám náhodou zachtělo jet s námi, tak budeme jedině rádi. Důležitá je kapka odvahy, foťák s velkou paměťovou kartou a pár peněz na letenku a vstupy:) Pak už jen dobrý opalovací krém, pár dolarů, užít si dlouhý let do Jihoafrické Republiky a 14 dní v nefalšované divočině. Tak co, jdete do toho?

4 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Nezapomeňte na očkování - některá bývají dokonce povinná. Já jsem měla do J. Ameriky povinnou žlutou zimnici a pak doporučené očkování: břišní tyfus a hepatitida A a B. Vzhledem k doporučenému očkovacímu schematu jsem měla co dělat, abych to za půl roku stihla. Když je praktikováno zrychlené schema, tak se pak zkracuje doba účinnosti. Mezi každým očkování doporučují aspoň 14 dní pauzu. Tak honem honem :-)
Veverka

čtvrtek, 03 července, 2008  
Blogger František Červený said...

Tady dole je to pohodovější. Proti žluté zimnici je nutné očkování v Namibii tuším (prostě stát hned vedle Zimbabwe) a na hranicích s tímhle státem je nutné se prokázat dokladem o očkování. J.A.R. je v tomhle ohledu civilizovanější než se zdá, jedná se totiž o turisticky dobře prosperující zemi, která nabízí celkem komfortní zázemí od možnosti nákupu absolutně čekoholi, co známe z našeho trhu a hlavně je i úroveň hygieny v turistických oblastech o 100% lepší, než ve většině ostatních afrických států:) Uvidíme:)

čtvrtek, 03 července, 2008  
Anonymous Anonymní said...

Nejde o civilizovanost země - komáři neznají hranice :-) Velice přehledné jsou stránky www.vakciny.net a také dotaz na hygienické stanici. Pozor! Velice rádi cpou antimalarika všem, já jsem je odmítla a musela jsem podepsat papír, že je nechci (aby byla doktorka krytá). Řídila jsem se pokyny místních a podle nich tam malarie nebyla, tak proč si huntovat tělo antimalariky.

pátek, 04 července, 2008  
Anonymous Anonymní said...

Na Afriku se vyprdni a zajeď do Holandska - vyjde to levnějc a výsledek bude stejnej ;-)
Smrtelný vir marburg je v Evropě

pátek, 11 července, 2008  

Okomentovat

<< Home