pondělí 23. června 2008

Vítání prázdnin

V sobotu se na pesvickém letišti konala akce s názvem "Vítání prázdnin". Minulý ročník jsem také navštívil a tak jsem neodolal ani letos. K vidění zde byly ukázky letecké akrobacie na strojích Zlín, vrtulník Robinson R22 (ten jsem viděl již v pátek kroužit nad výsypkami u šachty, když jsem tady jezdil na kole), proudový letoun L29 Delfín a několik větroňů. Každý divák si mohl zaplatit vyhlídkový let a krom toho byla každá vstupenka slosovatelná. V půl 4 se tedy losovalo o první cenu, kterou byl let vrtulníkem Robinson. Druhou cenou byl akrobatický let a cenou třetí pak desetiminutový vyhlídkový let pro tři osoby. To jsou myslím velice zajímavé ceny vzhledem k tomu, že vstupné na tuhle akci je každý rok dobrovolné. Dobře jsem se pobavil také kousek od letiště na přilehlém poli, kde mají stanoviště letečtí modeláři. Máte tu šanci vidět výborné ukázky ovládání letadel a některé stroje jsou od těch opravdových jen těžko rozeznatelné. Hlavně tam nebyl takový rachot:)
Chtěl jsem si zamluvit vyhlídkový let na některý z příštích víkendů, ale byl tam moc frmol:(

Překrásný nízký přelet L29 Delfína nad letištěm

L29 nad našimi hlavami

"Pěkně se dívej, až vyrosteš, tak taky budeš takhle lítat!":-D

0 Comments:

Okomentovat

<< Home