úterý 17. června 2008

Nad tím mi zůstává rozum stát!

Dneska se mi do ruky dostal "prográmek", který převádí text do jazyka EMO, tedy do nesmyslného slangu, který používá stále se rozrůstající skupina mladých lidí, jejichž "kultůru" nechápu a asi ani nikdy nepochopím. Občas mi připadá, že už se stává normálním, když se někdo oblékne jako vagabund, obarví si vlasy na černo a pokud možno, tak si i obarví rty, nechá si trčet nesmyslnou patku do obličeje a pokusí se minimálně jednou týdně si nějak ublížit. Tomu říkám frajeřinka. Kde tihle skončí?!

Tady je pro ukázku překlad mého úvodního textu do "emojazyka":
DnEsKa sE Mi dO RuKy dOsTaL "pRoGrAaAmEk", kTeRyYy pRzEwAaAdIiI TeXxXtH Do yAzYkA EmO WoE, tEdA Do nEsMySlNeEeHo sLaNgU WoE, kTeRyYy pOuZhIiIwAaA StAaAe sE RoZrUuUsTaYiIiCiIi sKuPiNa mLaDyYyX LiDiIi wOe wOe, YeYiXzH "kUlTuUuRu" NeXaAaPu a aSi aNi nIgDy nEpOxOpIiIm. ^_^ YsEm UpE DaAaRk A IiIwL!!! ObCzAs mI PrZiPaDaAa, ZhE UzH Se sTaAaWaAa nOrMaAaLnIiIm wOe, KdYzH Se nEkDo oBlEeEkNe yAkO WaGaBuNd wOe, ObArWiIi sI WlAsY Na cZeRnO A PoKuD MoZhNo wOe, TaK Si i oBaRwIiI RtY, nExAaA Si tRcZeTh nEsMySlNoU PaTkU Do oBlIcZeYe a pOkUsIiI Se mInImAaAlNe yEdNoU TyYyDnE Si nEyAk uBlIiIzHiTh =D. tOmU RzIiIkAaAm fRaYeRzInKa. =) SeSh hUstEy!!! mEgA WoE! KdE TiHlE SkOnCzIiI?!!! Toe WoDWazZz Woe!!!

A protože jsem celou tou bandičkou bláznů ohromně pobaven a musím uznat, že hůř už asi mladý člověk dopadnout nemůže, tak tady je pro pobavení i pár jejich pravidel:)
Nějaké to počteníčko je také tady.

5 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Tohle taky stojí za přečtení...
http://www.inblog.cz/23/jak-byt-emo/
:-)

středa, 18 června, 2008  
Blogger František Červený said...

Tak to je síla:) On to snad autor myslí i vážně!:) Dobrý způsob, jak udělat z jedinců, kteří mají vlastní názory, možnosti atd., skupinku potácejících se individuí v depresi:-D

středa, 18 června, 2008  
Blogger 3COP said...

Tak to mě absolutně nevzrušuje, pěkná pitomina. Ale nechtěl bych aby tomu propadlo mé dítě. Brrr.

středa, 18 června, 2008  
Blogger 3COP said...

mrkni sem, fakt pěkný fotky: http://www.ppphoto.net/

středa, 18 června, 2008  
Blogger František Červený said...

Díky za tip. Fotky jsou tam vážně parádní;-) Kdybych měl tolik času, tak bych taky rád cestoval a fotil...

čtvrtek, 19 června, 2008  

Okomentovat

<< Home