neděle 15. června 2008

Trucktrial - Krásná Lípa

V sobotu a v neděli se v Krásné Lípě nad Chomutovem konaly závody v trucktrialu. Samozřejmě, že jsme se tam s Janičkou jeli podívat. Účast závodních vozů byla sice menší než v minulém roce, ale i tak se bylo na co dívat. Závodníci zde předváděli své řidičské umění a musím uznat, že mi nejde do hlavy, jak někdo může takhle přesně řídit těžký nákladní vůz ve strmém svahu mezi brankami. Docela mě překvapilo několik informací od komentátorů. Tou první zprávou byl údaj o spotřebě takového speciálu při závodech. Taková Tatra si totiž vezme během závodu zhruba 50-60 litrů nafty na 100km. Druhým údajem byla míra opotřebení pneumatik. Záleží sice na terénu, ale v některých závodech se sjedou nové pneumatiky za jedinný den. Sada nových pneumatik pak stojí kolem 60 tisíc. No, chce to asi hodně dobré sponzory. Podobné závody člověk nevidí tak často, takže jsem rád, že se začínají pravidelně jezdit i v našem okolí.
Pohled na část závodiště
A já si říkal, že moje auto občas trošku kouří:)

Tenhle kopec by mi dalo zabrat i jen vyjít

Že by špatně zavřené dveře?!:-D

Místní stylové TAXI

0 Comments:

Okomentovat

<< Home