pátek 13. června 2008

"Cyklovýměna"

Dnes jsem se rozhodl pro malou výměnu v mém "cykloparku". Vedla mě k tomu zvědavost, ale také slušná nabídka od NEVIXu. Popadl jsem tedy svá dvě kola od MERIDY a během dopoledne je vyměnil za nová kola od SPYDERu. Zbavil jsem se tak silničního kola, které už jsem využíval jen zřídka a nahradil ho kolem trekingovým, které je mnohem použitelnější. Své horské kolo s přední stavitelnou a uzamykatelnou vidlicí jsem nahradil MADMANem s full odpružením, tedy se zamykatelným předním i zadním odpružením. Zaprvé kolo výbroně vypadá a za druhé jsem byl maximálně zvědavý na to, jak to bude vypadat v náročnějším terénu. Proto jsem se také odpoledne rozhodl vydat se testovat. Pro tento případ jsem si zvolil trasu přes Kadaňskou Jeseň a odtud po polích a úzkých cestičkách kolem Úhoště nad Pokuticemi a zpátky do Kadaně. Rám Madman, tedy "šílenec", je v terénu opravdu šílený. Cestičky po polích byly celé zarostlé asi metr dvacet vysokou travou a místy byly pěkně rozmočené, nebo naopak vysušené, prašné a kamenité. Přesto jsem nad Kadaňskou Jesení "odemkl" obě odpružení a šlápl do pedálů. A nakonec mě to pohltilo. Po cestách jsem ujížděl stále zhruba 30km rychlostí, kolo se nádherně pralo s nerovnostmi a občasnými menšími skoky a já se cítil jako v bavlnce. Při představě, jak by mi na téhle tvrdé cestě skákal zadek pevné Meridy mi naskakuje husí kůže. Konečně tedy žádné rány od poskakující přehazovačky, žádné nárazy do náábojů a středů a perfektní, nespoutaná a přitom pohodlná jízda. V podobném terénu jsem včera najezdil 14 km a po příjezdu na asfaltovou silnici jsem z něj musel vytahat spoustu trávy a podobného svinstva. Pak už jen zamknout zadní pružení a hurá zpátky domů.
Madman... nevím, kdo se v terénu stává šílenějším.. jestli nezkrotné kolo, nebo jeho obsluha, která si to sviští se smrtí v očích místy, kde se špattně i chodí:)

Tohle pohodové přibližovadlo mě bude vozit po městě a asi i do práce:)

Byl jsem přemluven na tachometr s měřením nadmořské výšky, převýšení trati, frekvence tepu a podobných věciček. Nejdřív jsem váhal, ale musím uznat, že je parádně přehledný a hlavně slušně veliký a čitelný

Jízda terénem byla trochu náročnější. Ale za poslední tři týdny jsem přibral 4 kila, protože jen jím a sedím v kanceláři, takže to ničemu neuškodilo:)

13 Comments:

Blogger 3COP said...

Jééé, tak toho silničního kola je škoda, já pořád sháním parťáka na silničku, protože potřebuji nahonit kilometry a ty se ho takhle zbaví, věčná škoda, co jsi měl za silničku, nějaký dělíčko ne?

neděle, 15 června, 2008  
Blogger 3COP said...

jo ty bajky vypadají nádherně, možná se mi víc líbí to přibližovadlo, ten tachometr to je dobrá vecička, ty jsi nákupčí, to se musí nechat, jo a s tím sportem v dohledné době bude triatlon na prunéřovském koupališti, mrkni www.kondice.cz

neděle, 15 června, 2008  
Blogger František Červený said...

Mel jsem Meridu, nějaký model 2006, nic speciálního, tehdy vyšlo na nějakých 15 tisíc, takže průměr. Kdysi jsem na silničce jezdil docela dost, ale člověka to samotného omrzí:) Ten treking je použitelnější;)Tachometr je vážně super, člověk aspoň ví, kdy už se pohybuje na hranici svých sil. Když vidím, že se mi tep přibližuje ke 200 úderům za minutu, tak sesedám:))) Na ten triatlon mrknu;-) mohl bych tam udělat nějaké fotky:)

pondělí, 16 června, 2008  
Anonymous Anonymní said...

Thanks for some other informative web site.
The place else may just I am getting that kind of
information written in such a perfect means? I've a mission that I am simply now working on, and I've been on the look out for such info.


Here is my site :: Natural Cleanse Diet

pondělí, 20 května, 2013  
Anonymous Anonymní said...

For the reason that the admin of this site is working, no uncertainty
very quickly it will be renowned, due to its feature contents.


Also visit my web page; Does Vimax Work

pondělí, 20 května, 2013  
Anonymous Anonymní said...

Hey very nice blog!

My web site :: Green coffee diets

úterý, 21 května, 2013  
Anonymous Anonymní said...

Its like you read my mind! You appear to know
a lot approximately this, such as you wrote the book in it or something.

I think that you simply could do with some percent to power the message home a little bit, however other than that, this is great
blog. An excellent read. I'll definitely be back.

Have a look at my blog green coffee bean reviews

úterý, 21 května, 2013  
Anonymous Anonymní said...

Please let me know if you're looking for a writer for your blog. You have some really great posts and I believe I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I'd love to write some material
for your blog in exchange for a link back to mine. Please send me an e-mail if interested.
Thanks!

Have a look at my webpage ... Dead Sea Kit

úterý, 21 května, 2013  
Anonymous Anonymní said...

This design is spectacular! You definitely know how to keep
a reader amused. Between your wit and your videos, I was almost
moved to start my own blog (well, almost...HaHa!) Fantastic job.
I really enjoyed what you had to say, and more than that, how you presented it.
Too cool!

Review my web site; Androsolve Testosterone Booster

úterý, 21 května, 2013  
Anonymous Anonymní said...

Good information. Lucky me I recently found your website by accident
(stumbleupon). I have saved as a favorite for later!



Check out my site: Work form home

pondělí, 27 května, 2013  
Anonymous Anonymní said...

An impressive share! I've just forwarded this onto a colleague who has been conducting a little research on this. And he in fact bought me dinner simply because I discovered it for him... lol. So let me reword this.... Thanks for the meal!! But yeah, thanx for spending time to talk about this subject here on your site.

Also visit my webpage ... Muscle X

pondělí, 27 května, 2013  
Anonymous Anonymní said...

Pretty! This has been a really wonderful article.

Thanks for providing these details.

Here is my site; Diet Patch Review

úterý, 28 května, 2013  
Anonymous Anonymní said...

Do you mind if I quote a couple of your posts as long as I provide credit
and sources back to your weblog? My website is in the very same niche as yours and my visitors would really benefit from some of the information you provide here.
Please let me know if this okay with you. Appreciate it!



my page; Nuvo Cleanse

úterý, 28 května, 2013  

Okomentovat

<< Home