sobota 7. června 2008

Rodeo Kadaň 2008

Dnes jsem samozřejmě, jak jsem již předesílal v týdnu, vyrazil na závody v rodeu ke kadaňskému mlýnu. Dnes se sice jezdili "jen" kvlaifikace, ale pro mě, jako fotografa, je to stejně výborná příležitost pro focení, jako kdyby to bylo třeba mistrovství světa:). Byl jsem tu skoro celý den. Slunce mi pralo do krku, celkem ctyřikrát jsem měnil kartu (a to mám samé 4GB karty!), vypil jsem snad tři litry točené limonády a prohlédl si všechny přístroje mé fotografické konkurence kolem:) Zábava to byla opravdu dobrá a jsem rád, že se něco podobného v Kadani konná. Také mi to pomohlo přežít celý den bez toho, abych jen koutkem oka zahlédl byť jen chlup té opičárny s názvem "Narozeniny Maxipsa Fíka":) Jak já ty vodáky miluju!!! Jak to shrnout? Nafotil jsem 1203 snímků o celkové velikosti 12,8 GB, které budu upravovat ještě snad týden. Ještě, že jsem si v týdnu pořídil nový počítač se čtyřjádrovým procesorem a čtyřgigovou pamětí, protože konečně nad každou fotkou nepřemýšlí půl minuty a šlape jak na drátkách... ten starý by už asi u těch fotek umřel:) Dneska Vám tedy přináším jen malinkou ochutnávku a zbytek se tu objeví v blízké budoucnosti;)
Na singly jsem se těšil... nejlépe se totiž fotí... jedno pádlo se vejde solidně na snímek a zároveň je třeba trochu elegance a techniky, takže se dají zachytit zajímavější "pózy"

Hezky se oklepat jako pejsek a hurá z vody :-D

Kuba mě dneska překvapil a pěkně si to užíval

Dušana Bubníka mám jako jezdce rád... sice jsou tu větší borci, ale kdybych měl brát v úvahu jeho věk, tak mu tu nikdo nesahá ani pokolena:)

0 Comments:

Okomentovat

<< Home