neděle 25. května 2008

Na kole

V neděli ráno se ukázalo sluníčko a když jsem v obýváku po shlédnutí meteorologické stanice zjistil kolik je stupňů a že to zřejmě podle tlaku vydrží, tak jsem okamžitě oblékl dres, tretry a hurá na kolo. Dal jsem si kolečko Kadaňská Jeseň - Úhošťany - Brodce - Meziříčí - Pokutice. V Pokuticích jsem se také nasnídal a zkontroloval loďku na rybníčku. Tuhle trasu mám moc rád. Vede totiž přes Meziříčí a tady jsem vždycky chtěl mít domeček. Mezi dvěma kopci, pěkně na samotě a přitom blízko města. Poslední volný domek, který tu byl k mání mi "vyfoukl" Kryštof Kisza, takže tady už asi nikdy mít domek nebudu:) Přesto, když tudy občas projíždím, tak musím zastavit a přemýšlet, jak bych to tu přestavěl já, jak bych chodil k potoku na pstroužky a pro vodu, ležel na trávě mezi sedmikráskami...

0 Comments:

Okomentovat

<< Home