sobota 31. května 2008

Na kole po cyklostezce

Dnes jsem měl na odpoledne naplánovanou schůzku s Petrem Hlaváčkem ohledně nějakých fotek do nové knihy a tak jsem si dobu mezi obědem a onou schůzkou zkrátil vyjížďkou na kole. Rozhodl jsem se prozkoumat druhou část cyklostezky, tedy od Suchého Dolu do Rašovic. Znovu jsem si tak připoměl pár svých dojmů. Mezi ně patří i fakt, že se, přestože se na kole cítím hodně jistě, docela bojím v těch zatáčkách na štěrkovém povrchu. Dnes se také ukázalo, čeho jsem se obával už při stavbě první části stezky. Totiž to, kdo se o ni bude starat. Je to přeci jen pěkných pár kilometrů. Technické služby nestíhají totiž ani sekat trávu po Kadani. O tom jsem se přesvědčil minulý týden, když jsem navštívil hřbitov a ten byl celý ponořený do téměř půlmetrové trávy. Tomu říkám ostuda. Cyklostezka je na tom s výškou trávy okolo cesty daleko hůř. Ta je tu místy skoro metrová a najdou se místečka, kde již zasahuje do cesty a zužuje její profil. Dva cyklisté se tu sice minou, ale každý z nich pravou rukou projíždí travou. A já myslel, že dneska jí přijdu konečně na chuť... počkám si na lávku u kadaňského stupně, snad aspoň ta mě potěší...
Kuk:-)

Malá zastávka naproti čistírně (nebo čerpačce?!) před Rašovicemi

Z téhle skály se rád dívám na vodu, tak jsem si ji konečně také prohlédl z druhé strany

Brzy zmizí výhled z kola a budeme se na trase dívat mezi stébla trávy:)

Po příjezdu do Kadaně jsem se zastavil na mlýně a našel jsem tu Dušana Bubníka

0 Comments:

Okomentovat

<< Home