sobota 24. května 2008

Na loďce

Dneska jsem vzal Janičku na Nechranice, abych jí ukázal pozemek, který mám v plánu koupit a kde bych chtěl postavit chatičku. Když jsem se odtamtud díval na samotnou přehradu, tak mě napadlo, že bych mohl Janičku svézt na pramičce. Dneska ráno jsem jí totiž naložil a odvezl ke strejdovi na rybník. Janička se hrozně bojí lodí a špinavé vody, toho, že se to může převrhnout apod. Přesto nakonec nasedla. Prvních pět minut křečovitě svírala sedačku na zádi loďky, ale nakonec se jí to zalíbilo a za dalších pět minut už chtěla sama veslovat:) Je to statečná holka:)
Má lodička dnes skončila na rybníčku:)

"Jsem nějak blízko vody... jsem nějak blízko vody...!!!" opakovala Janička v prvních pěti minutách plavby křečovitě svíraje lavičku:)

Já za vesly

0 Comments:

Okomentovat

<< Home