neděle 15. dubna 2007

Rodeo

Dušan "Dědek" Bubník



Dnes jsem byl jezdit na kole s fotobatohem na zádech. Řekl jsem si, že se pokusím někde ulovit pár snímečků. Vyrazil jsem proto od kadaňského Plusu do kopce k benzínce, když se za mými zády ozvaly sirény. Hasiči. První auto mě předjelo a upalovalo si to stejným směrem jako já. Druhé - starý trambus nebo-li Škoda 706RT - mě sice předjelo, ale do kopce k benzínce jelo stejnou rychlostí jako já na kole, takže jsem celý kopec absolvoval v černém kouři za zvuku sirény. Požár se nacházel v lese nad zahrádkami naproti benzínce a já jsem tu asi dvacet minut pozoroval, jak se rozrůstá. Poté jsem se vydal vyzkoušet kadaňskou cyklostezku do Zásady. To byl zážitek. Horské kolo nadělá na štěrkovém povrchu stezky takový rámus, že o Vás vědí chodci na 150 metrů dopředu. Do stoupáčků musíte zůstat v sedle, protože jinak prohrabáváte zadním kolem povrch a z kopce pomalu, aby nedošlo k uklouznutí...mé nadšení tedy skončilo již na začátku. Krom toho se na procházku po cyklostezce vydalo nespočetné množství lidí, takže jsem každou chvilku stál, vyhýbal se lidem, nebo dával přednost psům. Nakonec jsem zajel na k mlýnu, kde jsem včera zpozoroval dodávku s vodáky. Ti nezklamali. Jejich řádění nebralo konce a někteří byli vážně dobří. Když vylezli z vody, tak jsem se vydal na průzkum. Zajímala mě cena vybavení, zkušenosti, názor na kadaňskou dráhu apod. Za tímto účelem jsem vyhledal nejstaršího. Tím byl český závodník Dušan Bubník (zde je video). Tento ostřílený kajakář (a tuším, že také nejstarší závodící) má svou rodeovku pěkně pod kontrolou a myslím, že svými kousky bude ještě hodně dlouho držet laťku vysoko i pro daleko mladší závodníky. Kadaň si nesmírně chválil. Podle jeho tvrzení patří zdejší závody k jedněm z nejlepších, kterých se účastní. Potom mi nabídnul svou "starou" loď. Chtěl bych to zase jednou zkusit, ale přesto jsem odmítl. Na zkoušku seženu snad levnější:) Řekl mi ale, že se tu začátkem června koná jedna z etap českého poháru, takže se budu těšit!

2 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Hele brácho nechci ti brát iluze, ale ten člověk na videu co skáče air loop tak to není Dušan bubník. Kuba

pondělí, 16 dubna, 2007  
Blogger František Červený said...

Ahoj brácho:) nedělám si iluze, informace nepochází ode mě, ale ze stránek cnwr.cz a informace zde uvedená mluví o videu z tréninku Dušana Bubníka;) Fanda

pondělí, 16 dubna, 2007  

Okomentovat

<< Home