středa 23. dubna 2008

Kola dělají auto

Už přes týden se rozhoduji, jaká pořídím svému autíčku kola. Mám jich sice dost. Na autě jsou letní na hliníkových discích a v garáži zminí na ocelových, ale moje představa o pěných kolech se od těch stávajících trošku liší:) Dostal jsem do ruky katalogy a vyber si. Ono se to řekne... Kdyby ty disky byly dva, tak si vyberu, ale když jich je sto dvacet! Vyřadil jsem z nich tedy kousky větší než 17" a také dražší než 6 tisíc, ale i tak jich zbylo velké množství. O víkendu jsem se rozhodl pořídit 16" kola a dokonce i vybral favorita od firmy Benet. Jenže pak jsem přijel do práce a David, aby mě přemluvil do větších kol, vzal moje auto na dílnu, vytáhl svá 17 palcová kola a nasadil je na moje auto. A je to tady... Jsem hrozně vybíravý člověk, ale dlouho vybírám. Když jsem pak viděl ty disky na autě na dílně, úplně jsem zapoměl na mojí variantu a hledám v oblasti 17" disků. Tím začná ten kolotoč s vybíráním od začátku:( Není to lehké... Nemáte někdo nějaký dobrý tip?!
Takhle mě navnadit... pancharti:)

Chvilku jsem uvažoval, že bych s tím i rychle odjel:)


V podstatě v tom není rozdíl, ne?!
V době, kdy mi David měnil kola, se našel i nějaký vtipálek...

Na klempírně si kluci udělali stěnu s prezidenty:) Toho současného tam nehledejte, je to stěna "vysloužilých prezidentů". Za zmínku stojí ale rámy obrazů. Jejich kvalita se očividně zvyšovala s tím, jak se naše vlast rozvíjela:) Zajímavá je také šíře záběru. Pokud se trend přibližování udží, tak by mohl mít prezident na obraze za padesát let krásný detail očí:)

0 Comments:

Okomentovat

<< Home