neděle 20. dubna 2008

Nad meandrem

Dnešní ráno vypadalo docela nevábně. Za oknem mrholilo a nad vším se snášela nepěkná mlha. Rozmary počasí mě nijak nebrzdí a já se chtěl trochu projít a provětrat se, a tak jsem vyrazil nad želinský meandr. Samozřejmě z jeho druhé strany, abych se při té procházce aspoň trochu pokochal výhledem. Tam Vám byl dnes takový klid! Všude zpívali ptáci, dole hučela voda... Jen té vody z nebe mohlo spadnout méně. Než jsem přešel dvě malá políčka a koleje ke skále nad řekou, tak jsem měl úplně promáčené boty:)
Za tímhle jsem dnes šel... je to jeden z nejkrásnějších výhledů v našem okolí...

Cestou jsem objevil ve stráni docela pěknou noru

Pod tímhle kilometrovníkem je mé místo s výhledem

Želina a nad ní želinský kostelík...

Kadaň... škoda, že dnes byla taková mlha... foťáček si s tím ale docela dobře poradil:)

Bahnivé počasí vylákalo do polí i motorkáře:(

Po staré silničce na Hradec už se jede docela obtížně kvůli dírám... asi proto, že je tak málo využívaná, se z jejího okolí stává nepěkná skládka...

... a dokonce se ti ubožáci už nebojí vyhazovat věci i na silnici:(

0 Comments:

Okomentovat

<< Home