neděle 16. prosince 2007

V závalu

Zatím jsem se ještě nerozhodl, kdy pojedu na snowboard, takže jsem se nedostal do závalu sněhového, ale do závalu knih:) Konečně se mi podařilo v pracovně složit knihovnu, která zabíra jednu celou stěnu a dnes jsem se vrhl i na třídění a rovnání knih. Tahle snaha ale brzy přešla v boj s místem a nakonec to dopadlo tak, že jsem se obestavil neproniknutelnou clonou komínků knih... už nemám síly, jen jsem si prorazil cestu do obýváku, kde jsem znaven upadl na gauč... na dokončení budu muset nabrat víc sil a možná si i přizvat posilu, tedy Janičku, které se maličko obávám, protože ta má v plánu okamžitou a mnou nepřekousnutelnou selekci mých knih:)))

3 Comments:

Anonymous Anonymní said...

To bych taky uměla, nakoupit si v antikvariátu knížky po 1 Kč a pak ze sebe dělat knihomola :-)
Veverka

pondělí, 17 prosince, 2007  
Blogger František Červený said...

Jóóó, to by se mi taky líbilo :-P! Ale zkus si dnes koupit třeba 40 let starý komplet Zikmunda s Hanzelkou a on tě přejde smích:))))

pondělí, 17 prosince, 2007  
Anonymous Anonymní said...

Na co bych si kupovala starého Zikmunda s Hanzelkou, když si za ty prachy můžu s nějakým živým a mladým Zikmundem či Hanzelkou užívat :-))) Třeba podniknout některou z jejich cest...
Hodně zdaru při rovnání knih, kdybys nějaké chtěl vyřadit, tak bych si je vzala na dělání kornoutů :-))))
Veverka

úterý, 18 prosince, 2007  

Okomentovat

<< Home