sobota 1. prosince 2007

Kadaňské rozsvícení stromku

Měl jsem původn nápad navštívit rozsvicení stomku na Staroměstském náměstí, když už jsme byli v Praze, ale když jsem dnes slyšel, že se ho zúčastnilo asi 15 tisíl lidí, tak jsem rád, že jsme to včas zavrhli, protže bych tím značně otestoval své nervy a fóbii z davu:) Vydali jsme se tedy na rozsvícení vánočního stromku v Kadani. Po obědě jsem tu byl krátce prozkoumat terén a zjistit, jak to vypadá z trhy. Klasika...:( vystřídali se tu stánky s trojím sortimentem zboží. Sladkosti a perníky, s medovinou a s jehličím, věnci a jmelím. Nejvíc mě pobavil stánek, ve kterém byly vystaveny ještě nějaké kuchňské šlehače a podobné drobné elektrické zařízení do kuchyně:)) tomu říkám zboží pro stánek na advent:)) V době, kdyjsem trhy navštívil já, zde bylo strašně málo lidí a vypadalo to, že mají stánkaři převahu:) V pět hodin pak začal program před ohňostrojem a rozsvícením stromku. Jsem moc rád, že se letos vrátil sbor na balkónek kostela a zase bylo vše vidět i slyšet, čímž se smazal můj dojem z roku minulého, který bych označil v tomhle ohledu za opravdu tragický. Lidí byl také dostatek:) Jen jsem nepochopil barevné nasvěcování radnice:)

Je libo modrá...

... fialová ...

... nebo zelená radnice:)) V Kadani Vám dáme vybrat:))

Sbor na balkónku kostela
PS: Fotky nejsou nejkvalitnější. Chtěl jsem vyzkoušet jak se Nokia N95 popere s nočním režimem na foťáku. Zatím jsem s ní udělal v noci jen tyhle 4 snímky, takže nechci soudit, ale brzy to otestuji víc a pak se ukáže, jetsli má šanci u mě přežít delší dobu:)))

0 Comments:

Okomentovat

<< Home