sobota 24. listopadu 2007

Pařan

Nejsem moc na hraní her. Tedy 75% volného času mě to ani nenapadne. Ale mám období, kdy mám chuť si něco zahrát a prosedět u počítače celé odpoledne nebo noc. Pro tenhle účel mám Playstation 3. Ne jen kvůli hrám, ale je to také výborná varianta řešení veškerého mediálního vybavení obýváku, protože mi tahle krabička většinou nahrazuje DVD přehrávač a věž, občas se přes ni dívám na internet. Všechno běží přes WiFi a tak se nikde naválejí žádné kabely. Zaujalo mě to už od začátku a tak jsem si jednoho dne tuhle krabičku pořídil. Jak jsem říkal v úvodu, občas mám chuť pařit a pařit a pařit:)) na "Péestrojku" stojí jedna hra kolem 2 tisíc, takže jich mám zatím jen pět:/. Janička se na mě občas divně dívá. Myslí při tom asi na to, kolik mi je a jak bych asi měl spíš trávit svůj volný čas... jenže víte co se říká - chlap zůstane dítětem až do smrti:) a já jsem tím dítětem občas zatraceně rád:)

Můj pařanský koutek:))

1 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Dívám se divně pouze na brutálnost některých z těch 5 her. Pobíhání po rozbombardovaném Berlínu se samopalem v ruce mě vážně moc neuchvacuje :o)

neděle, 25 listopadu, 2007  

Okomentovat

<< Home