sobota 1. prosince 2007

Pražský "půlvíkend"

V pátek ráno jsem se vypravil za Janičkou do Prahy s tím, že zde nakoupíme společně dárky. Tohle předsevzetí se nám trochu vymklo z ruky, protože sice došlo i na nákup dárků, ale jejich cena a množství byly podstatně nižší, lépe řečeno zanedbatelné, oproti množství věcí, které jsme koupili sami sobě:) Oba jsme si pořídili nový zimní kabát a já jako vždy podlehl kouzlu knih... V pátek měla ale Janička dopoledne ještě přes hodinu školu a tak jsem se vypravil na toulky Prahou. Byl jsem zde pěšky naposledy asi před děma roky. Od Všeobecné fakultní nemocnice u "Karláku" jsem se tedy vydal jen na "Václavák" do McDonalda na snídani (lépe řečeno předoběd, protože bylo kolem 11 hodiny). Proběhl jsem stánky ve spodní části náměstí, přepadl knihkupectví a vydal se zase zpátky na "Karlák". Měl jsem ještě trochu času a tak jsem zašel ještě o kousíček dál, totiž ke kláštěru Na Slovanech. Je odtud docela pěkný výhled na protější břeh s Petřínskými sady a zahradou Kinského. Emauzy (které mimochodem letos oslavily 660 let existence) se ale částečně rekonstruují, takže jsem si je neprohlédl:( Neopravuje se ovšem samotné opatství, ale před ním stojící Kaple sv. Kosmy a Damiána. Potom už následoval nákupní shon, který nás ze Slovanů na Václavák vedl kolem divadla Minor a centra FotoŠkoda, kde jsem se musel zastavit omrknout komisní zboží:) V Praze se mi líbí, když tam jsem den nebo dva, ale vždycky mě to utvrdí v tom, že nemám rád davy lidí, shon a všechno to šílenství s tím spojené...

Nejkrásnější divadlo v Praze... tedy aspoň pro mě:)


Klasika...

... na Václaváku jsem byl naposledy ještě se střední školou... tohle místo moc nevyhledávám, raději vždycky bloumám kolem Staromáku

Kostel P. Marie, sv. Jeronýma a slovanských patronů se svou netradiční střechou

Hlavní vstup do kostela

boční vstup

Betlém zdobící trhy na Václavském náměstí

Divadlo Minor
PS: Fotky pocházejí z mobilu, občas může být nějaká neostrá:)

2 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Nepřesná informace...."nepodlehli jsme ani jsme nenesplnili misy"...možná sis přes knihy nevšiml, ale já tu svou splnila na 70% ;o)

sobota, 01 prosince, 2007  
Anonymous Anonymní said...

Ano, Stavovské divadlo je krásné, ale ještě krásnější se mi zdá ten objekt před ním. Nemáš na tu slečnu telefon? Rád bych si ji prohlédl i zepředu.

sobota, 08 prosince, 2007  

Okomentovat

<< Home