středa 21. listopadu 2007

Skype a jeho "Video Call"

Protože se Janička nachází celý týden v Praze a každý den si půl hodiny volat je trochu drahý špás, rozhodli jsme se pro telefonování přes internet. Zvolili jsme program Skype a jsme spokojení. Oba cestujeme s notebookem po celém bytě a naše komunikace se protahuje na hodiny a hodiny:) Ještě, že je doba takhle vyspělá...
Tak tady se mi Janička snaží ukázat lebku... chvilku jsme bádali, jak a kam se ta spodní čelist nasazuje:)

Tady už nevím o co šlo... buďto mi chtěla má drahá polovička vysvětlit něco o hlavě ze svého medicínského studia nebo mi chtěla naznačit nějaký můj psychický stav:)))

1 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Stačí trochu hledat a u každýho operátora určitě najdeš službu, která je na komunikaci s Janičkama v Praze jako dělaná :-)
Já a moje Janička používáme O2 DOMŮ - jeden si to aktivuje a může tomu druhýmu zavolat kdykoli, no a ten druhej holt v případě nutnosti prozvoní a čeká na zavolání...a 49 kaček týdně, na to bys možná i našetřil, ne? ;-)

pátek, 23 listopadu, 2007  

Okomentovat

<< Home