čtvrtek 30. srpna 2007

A zase byteček

Již nějakou dobu zkoumám možnosti zařízení nového bytu, přestože je jeho rekonstrukce teprve rozeběhnutá a na nábytek je relativně dost času. K tomu zkoumání mě vlastně donutil fakt, že jsem se rozhlížel po někom, kdo bymi udělal kuchyňskou linku a nebyl jsem moc spokojený s nabídkou. Tak jsem procházel internetový katalog Ikea a hledal aspoň novou ložnici, když jsem narazil na plánovač kuchyní právě této prodejny. Ikea nabízí jednoduchý prográmek, který momentálně umí navrhovat kuchyně, ložnice a pracovny z jejího sortimentu. Výborné je také to, že Vám prográmek na konci umí ukázat, kolik jste utratili a započítá do ceny i různé nosníčky a pomůcky, které jsou k montáži potřeba, takže se Vám nemůže stát, že doma zjistíte, že máte sice tuhle skříňku, ale chybí Vám k ní nějaký kousek, který se s ní standartně neprodává. Vážně uvažuji o koupi kuchyně odsud...

1 Comments:

Anonymous Anonymní said...

jestli chcete krásně bydlet, pak určitě klikejte: http://www.nabytek-jeko.cz/

středa, 23 července, 2008  

Okomentovat

<< Home