pátek 10. srpna 2007

Stavební deník 1

"A na druhý straně co to zhltne materiálu. To máte: písek, vápno, cement, cihly, tvárnice, překlady, krovy, latě, tašky, stropní traverzy, sádra, trubky půlcoulový, coulový, teď odpad, hřebíky, šrouby, vruty, dráty, to máte ty dvojlinky, trojlinky..."
Přesně tuhle větičku z jednoho z mých nejoblíbenějších filmů, který asi nemusím představovat, jsem si dnes vybavil při nákupu nějakých drobností na práci na novém bytě. Dnešní datum je tedy slavnostní. Protože nemám ještě dokreslený projekt a všechno potřebné pro stavební povolení, tak jsem se zatím pustil do věcí, na které tyhle zbytečné papíry nepotřebuji a těmi jsou nové štuky a příprava podlah pro plovoucí podlahu v místnostech, které jiné zásahy než nové omítky, elektriku a podlahy ani nepotřebují. Zavzpomínal jsem si tak na svůj první rok v zaměstnání, když jsem se začínal živit rukama a celé dny jsem trávil na stavbě. Manuální práci mám moc rád. Doufám, že mi ten elán vydrží až do konce. Původní omítky jdou dolů místy i se starým štukem, což vítám, protože budu stejně štukovat a to by se mi nejvíce líbilo na původní panel... jen mi asi do pondělí upadne ruka:)

2 Comments:

Blogger J-Lo said...

Zapomněl jsi na izotopový detektor, škrabky, smeták a lopatku. A koukám, že předchozí majitel taky měnil barvu omítky podle volebních výsledků, pod růžovoučkou pěkně občasnky modrá. A žlutá to bude Tošovskýho kabinet odborníků, ne?

neděle, 12 srpna, 2007  
Blogger Ladislav Bittner said...

Ano, jak Fanda proniká škrabkou do hloubky, tak si také uvědomuje, že vlastně ryje do historie. Postupně se před jeho zrakem střídají malířské techniky i dobové styly. Takže pozor na vrstvu 36, kde by již mohl být nápis "Do bytu s umytýma nohama".

pondělí, 13 srpna, 2007  

Okomentovat

<< Home