středa 8. srpna 2007

Den D?! Do dnes jsem nevěděl co to znamená...

Dnes jsem měl prima den. Vzal jsem si totiž volno, abych si přepsal všechno potřebné v novém bytě. To je ale to jediné pozitivní z dneška. Na SČP i SČE mi udělali radost a všechno přepsali během několika minut. Bytové družstvo odvedlo stejně solidní výkon, přestože jsem se za dveřmi kanceláře ocitl v 80. letech minulého století a největší technickou pomůckou zde byl zažloutlý papír a propiska... inu družstvo. A zybtek dne? Krom toho, že mě ráno úspěšně pokousal pes rodičů, pak mi cestou do Chomutova prasklo přední sklo na autě od kamene vystřeleného z protijedoucího kamionu a poprvé v životě jsem čtyřikrát za sebou prohrál ve squashi, to vlastně bylo fajn... Kousanec na stehně se zahojí, sklo bude v pondělí a spraví to patnáct fialových papírků s podobiznou Palackého... jenom ten squash už mi nikdo neodpáře. Myslí si někdo z Vás, že je smolař?!

5 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Jóó, ale kdo tě porazil, to už nenapíšeš, coo? :-P

středa, 08 srpna, 2007  
Anonymous Anonymní said...

tak to byl tzv. Den Dbil

středa, 08 srpna, 2007  
Blogger František Červený said...

To Laduška:
Jasně, žes mě porazila ty:-P!!!!

čtvrtek, 09 srpna, 2007  
Blogger Ladislav Bittner said...

Teď si nejsem jist, kdo je na tisícovce, ale pokud je to tak jak si myslím, není patnáctka za čelní sklo nějak moc? Pokud máš ovšem čelní sklo vyhřívané a s dešťovým senzorem, pak svoji otázku beru zpět.

pátek, 10 srpna, 2007  
Blogger František Červený said...

Presne tak, podle majitele servisu mam nejakou vyssi tridu skla:) je mirne do fialova, z uhlu se mirne leskne a neni pres nej dovnitr tolik videt. Ma jasne jiny odstin nez vsechna ostatni skla. ten chlapik se na nej jenom podival a po otazce "jake mate sklo?" si sam odpovedel "aaaha, tak to bude drahe...":-D

pátek, 10 srpna, 2007  

Okomentovat

<< Home