neděle 29. července 2007

MS v motokrosu 2007 - Loket nad Ohří

Dnes se v Lokti konalo mistrovství světa v motokrosu a tak tu mám pár foteček. Akce to byla pěkná, jen nemuselo pršet a být taková zima:)
PS: Jistě jste si všimli, že píšu nějak zřídka. To má jednoduché vysvětlení. Kupuji nový byt a tak mám nějaké lítání, shánění a podobné srandy kolem něho...mějte chvilku strpení, ono se to zase srovná:)

Pořád se jen skákalo... ... a skákalo
... a skákalo
A taky se padalo...:)
blblo...
a skotačilo...
Zklamaný fotograf... no jo no, foťák sám to nezvládne :)

2 Comments:

Blogger Abee said...

Moc dobrý fotky. Mrzí mě, že sem se tam nedostal

pondělí, 30 července, 2007  
Blogger František Červený said...

Já jsem si to taky rozmyslel až těsně před závody:) Bál jsem se, že nebudou lístky (jjichž cena byla opravdu "mistrovská":-)), ale stálo to za to;)

pondělí, 30 července, 2007  

Okomentovat

<< Home