neděle 22. července 2007

Vysmáté léto Kadaň 2007

Píďan v akci

Nápad pozorovat rockfest ze vzduchu jsem dostal až během dne, ale nebyl jsem jediný...

Press card - šikovná věcička

21.7. zavítal do Kadaně již čtvrtý ročník rockfestu s názvem Vysmáté léto. Výběr kapel byl v celku dobrý. Já si tedy mezi všemi vybral jen Mňágu a Žďorp a pak jsem se mohl nechat jen příjemně překvapit, což se také několikrát stalo. Jediným zklamáním byl pro mě David Spilka. Na Kabáty jsem neměl chuť jít už od začátku, protože mi tihle kluci nějak "zPOPíkovatěli" a v rádiích nehrají nic jiného. Abych tedy řekl pravdu, mám jich už plné zuby:) Krom toho jsem se na rockfest vypravil sám, takže abych se celý den zabavil, musel jsem fotit, protože to je jediná činnost, která mě nedokáže omrzet. Den před konáním akce jsem si tedy vyřídil "press card", za kterou bych chtěl dodatečně Jirkovi Smejkalovi poděkovat! Mohl jsem se tak dostat před jeviště a vyhnout se všelijakým nástrahám davu, které by můj foťák nerad snášel. V dalších článcích tedy několik fotek každé z účinkujících kapel. Tedy... každé ne. Jak jsem již řekl, Kabát jsem vypustil... s Kabátem jsem do seznamu neoblíbených připsal ještě Noid crew a Horkýže Slíže. Těmto kapelám bych ale zase poděkoval za to, že mě donutily opustit dějiště a dodržet pitný režim a něco pojíst:)

0 Comments:

Okomentovat

<< Home